M.I.A. – Reload Lyrics



Ok Reload
?????
Ok Reload
Like Scarface, Al Pacino

[Verse 1]
You got some nerve talking shit about me
When you ain’t that phat tho (??)
Yeah yeah be the time
Now it’s time I’m coming off my parole
??? the time with Bently, the gold, the yoga, Prada, Louis V ???
?????
?????
????? I spit on the ground
You don’t know? Had to be ?????
????? back home

[Hook]
Ok Reload
Coming at you like Al Pacino
Is you down
Gonna get you from all around
Ok Reload
Coming at you like Al Pacino
Is you down
Gonna get you from all around

[Verse 2]
We’re much to young
???? fell far too deep
Ok cocaine now
Ganja, rizzla, sensimilia
????
???? playa
Let me see what you got on
Yeah yeah tracksuit still with your hoodie on
‘Member that girl that you called Lose (???)
Yeah last week I saw her ?????
‘Cause I know I know shit
Nothing on me she got the goods

[Pre-Hook]
Is you down
?? around
It’s ok
I’ll be good
Is you down
From all around
Well that’s ok
Shit’s tired anyway

[Hook]
Ok Reload
Coming at you like Al Pacino
Is you down?
Gonna get you from all around

[Verse 3]
You got your head switched
You came into ????
Yeah yeah I’m a heartbreaker
What happened to you
Aren’t you ????
I want Public Enemy back
Chatty Flava and ???
Who gon’ come save us
Have to fight back that popstars’ bullshit

[Hook]
Ok Reload
Coming at you like Al Pacino
Is you down?
Gonna get you from all around
Well that’s ok
Shit’s tired anyway
Is you down?
Gonna get you from all around

[Continues]



Andy Milonakis – Fuck Your Instagram Lyrics



[Intro]
Fuck your gram
Fuck your Instagram

[Chorus]
I’m on the island going ham
I call your bitch and we got plans
Always mad you ain’t got fans
Fuck your gram
Fuck your gram
Fuck your Instagram

[Verse 1]
All these fake fucks always be fake flexing
Flicks [?] who you sexting
Pics of your bands but you know that you rent though
Talking bout foreigns but you know it’s a rental
All these hoes taking pics of cappuccino
Fake thugs tryna look like Al Pacino
All these thots playing [?]
Asking for a follow so their Insta glows

[Chorus]
I’m on the island going ham
I call your bitch and we got plans
Always mad you ain’t got fans
Fuck your gram
Fuck your gram
Fuck your Instagram

[Verse 2]
You ain’t never left the states boy
I’m at [?] sipping grapes boy
So many stamps on my passport
This is the life that you asked for
Enough mirror pics [?]
Fuck your lame house and your dumb clique
I bet when you posted you thought you were the shit
Did anyone tell you that you look like a dick?

[Chorus]
I’m on the island going ham
I call your bitch and we got plans
Always mad you ain’t got fans
Fuck your gram
Fuck your gram
Fuck your Instagram
Fuck your Instagram

[Outro]
Did anyone tell you that you look like a dick?
Did anyone tell you that you look like a dick?
Did anyone tell you that you look like a dick?
Did anyone tell you that you look like a dick-dick?
Did anyone tell you that you look like a dick?
Did anyone tell you that you look like a dick?

Lil Yachty – Freestyle on Funk Flex Lyrics

Nigga, free Reese, free Nino
The world is mine like I’m Al Pacino
Got more money than a lil’ casino
Got caught fuckin’ on a bitch and her boyfriend walked in wearin’ full Chinos
Hopped out the back door, ran a four flat
That was like way back
Nowadays I just sit and laugh
Chopstick long as one giraffe
And I’m comin’ through, clear the whole path
Walked in the damn spot, it was all… team of niggas, fuck the whole staff
Goddamn, nigga, too playa
Why you hate? ‘Cause I’m too rare
Young nigga, I’m a fresh prince, coulda bought a crib out in Bel Air
Fuckin’ on a bitch from Delaware
$30,000 on a new coat, call PETA up, gon’ and soak it in
Tag still hangin’ from it, had it for a year and I ain’t even broke it in
Diamond choker so tight, tried to lift it up, shit did not go over chin
In the studio with Migo gang, everything we make is propane
Call ten bitches from the Blue Flame
Fuck ’em all, we ain’t even know their name
Front row at the ball game
Who that is dunkin’? Shit, that’s what’s his name
I don’t even fuckin’ watch sports but my backyard like a golf course
Niggas hatin’, on my dick and shit, I got more guns than a task force
When I talk, my voice kinda high
Niggas hatin’ usually sound kinda hoarse
My ex-bitch is built like a horse, she was 27, I was 19
Shawty there was a real stallion
But I ain’t trust her, feel like shawty there was wildin’
Young nigga, bitch, I’m QC, you can see this shit through the gold medallion
After this I’m out to Staten Island, got a young bitch, she be really stallin’
My young nigga tote a dirty K, I call him Dirty Dan, he’ll flip your van
Kick your door hard as Jackie Chan
Take your chain right up off your nightstand, lil’ nigga

Wiz Khalifa – Long Way To Go Lyrics

[Intro]
Ah
That’s just how the fuck it is
Fucking punk
It’s fucking bosses over here man
Leave that shit to them little niggas, real talk
We out with it
Uh

[Verse 1]
Don’t leave the door open coz we smoking
Proceed with caution when you approaching
Jump in my ride, I’m getting ghost
Don’t ever go no where without my bro’s
Round the best, you get exposed
Them execs we ain’t sweating those
I’m in sweatpants looking for the remote
Rocking better clothes than the ones that was fly before
When it get down to paper, I’m trynna get the highest portion
Pull out the old school just so I can slide the Porsche in
I worked hard for mine, french bulldogs all in the yard
Won’t change course or fall off
Paid the cost to be the boss
When you the man you don’t play your hand
You deal the cards
Me I’m owning the building and smoking weed in every room in it
Pulling up high as fuck to your event
Shirt open, my chains swanging
Don’t rep the gang if you can’t hang

It’s simple as yet
Matter of fact the shit is kinda complex
So don’t try this at home
Fuck around and learn something young little nigga

It’s bigger than nino, we know
We last generation that’s worshipping Al Pacino
Seen it first hand in Casino
But nigga’s gotta go down that road to find out
I smoked a couple j’s i rolled a couple more fore’ I’m out
You ever been to where I’m from you probably know
What I’m bout
Stay ready for the occasion
Time equals money that’s the equation
You nigga’s look funny trynna ride the wave
I hope that you crash
And nobody dive in and save you
They call it the game, watch how they play you
My life is a movie, you wanna stay through
Still think I’m the realest nigga to this day
Them other nigga’s is hand made
Under pressure they break
I just do this for my gang’s sake
I don’t get time away
I’ma light this j

[Chorus]
We don’t stop hustling
No, never
We don’t stop grinding
Hell naw
We don’t stop going hard
Nope
Made a lot of paper but I got a long way to go
We don’t stop hustling
No, never
We don’t stop grinding
Hell naw
We don’t stop going hard
Nope
Made a lot of paper but I got a long way to go

[Outro]
This is a really big performance for me like
This is something that I kinda take seriously
I love performing, I love being in front of people
Like the festival crowds are always dope
So it’s just something that I not only look forward to
But I try and make sure I’m really prepared for
So I can go out there and just have the best show